Czerwiec 2012

Razem z AXA Private Equity przejęliśmy kontrolę nad Delicpol S.A.

Transakcja stanowi kolejny element rozpoczętej w maju 2010 r. strategicznej współpracy pomiędzy AXA Private Equity a nami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Istniejący od 1992 roku Delicpol jest liderem polskiego rynku w produkcji biszkoptów z galaretką w czekoladzie. Produkuje także suche biszkopty, herbatniki, kruche ciasta, pierniki, kokosanki oraz wafle ryżowe. Oprócz produkcji pod własnymi markami, firma jest znaczącym dostawcą kontraktowym dla wiodących sieci handlowych w Polsce i w Europie. Delicpol w 2008 roku przejął Zakłady Wyrobów Cukierniczych „Miś”, firmę z ponad 50-letnią tradycją, co pozwoliło rozszerzyć ofertę produktową m.in. o wyroby w czekoladzie, wafle i andruty.

"Inwestycja w Delicpol pokazuje, że chcemy wspierać polskie przedsiębiorstwa w ich rozwoju i poszerzaniu zasięgu geograficznego. Delicpol od wielu lat współpracuje z nowoczesnymi oraz tradycyjnymi sklepami, udowadniając, że potrafi spełniać ich zwiększające się wymagania czy oczekiwania. Naszym planem jest zwiększenie mocy produkcyjnych i wsparcie spółki w kolejnym etapie rozwoju" – powiedział Ryszard Wojtkowski, Partner Zarządzający Resource Partners.

Dominique Gaillard, członek zarządu AXA Private Equity dodał "Delicpol to firma, która osiągnęła sukces i jest zarządzana przez świetnych ludzi. A to zawsze są dobre informacje dla inwestorów. Zamierzamy, korzystając z naszej międzynarodowej sieci, wesprzeć spółkę w rozwoju w Polsce i poza nią."

Fundusz Resource Partners strategicznym partnerem Maczfit

Maczfit, lider rynku cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczyna nowy rozdział w swojej krótkiej, ale dynamicznej historii pozyskując inwestora kapitałowego - fundusz typu private equity do realizacji strategii dalszego skokowego rozwoju marki oraz sieci dystrybucji oferowanych rozwiązań dla beneficjentów zdrowego trybu życia.

Resource Partners inwestuje w Artgeist

Artgeist, nowa inwestycja w portfelu Resource Partners, to doświadczony gracz e-commerce. Wrocławska spółka od lat skutecznie konkuruje na internetowym rynku dekoracji ściennych, którego wartość w Europie szacowana jest na ponad miliard euro i który rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie.