Stycznia 2015

Razem z firmą Ardian wsparliśmy konsolidację w branży cukierniczej

W imieniu naszej spółki portfelowej Delicpol, razem z niezależnym inwestorem finansowym, firmą Ardian, nabyliśmy 100% udziałów w spółce Chojecki sp. z o.o. Transakcja stanowi kolejny krok w realizacji strategii budowy jednego z czołowych, europejskich producentów wyrobów cukierniczych.

Połączoną Grupą kierować będzie dotychczasowy prezes Delicpolu Tomasz Grzybowski.

„Przejęcie firmy Chojecki wpisuje się w zapoczątkowaną zakupem w 2013 roku spółki Cuprod strategię zbudowania, w oparciu o Delicpol, znaczącego europejskiego producenta ciastek. Uzupełniamy w ten sposób nasz portfel produktowy oraz rozszerzamy bazę klientów zagranicznych” – powiedział Aleksander Kacprzyk, Partner Zarządzający Resource Partners.

„Dzięki dołączeniu marki Chojecki oraz nowoczesnego zakładu w Kamionie znacząco rozszerzamy ofertę produktową, jak również zdobywamy dostęp do nowych rynków eksportowych. W krótkim czasie pozwoli to jeszcze lepiej odpowiadać na zapotrzebowania klientów oraz wzmocni naszą pozycję rynkową” – powiedział Tomasz Grzybowski, prezes Delicpol.

„Dołączenie do Grupy Delicpol, lidera w naszym segmencie rynkowym, pozwoli firmie, którą stworzyłem ponad 30 lat temu, na dalszy, dynamiczny rozwój na bardzo konkurencyjnym rynku ciastkarskim” – dodał Janusz Chojecki, właściciel firmy Chojecki.

RP przejmuje większościowy pakiet udziałów w iaBilet i BestMusic

Resource Partners – wiodący inwestor private equity w Europie Środkowo-Wschodniej – ogłasza przejęcie 82,5% udziałów w iaBilet, największej rumuńskiej platformie sprzedaży biletów online, oraz 55% udziałów w BestMusic Concerts, jednej z najbardziej innowacyjnych firm organizujących wydarzenia muzyczne na żywo.

Resource Partners i Artgeist - współpraca strategiczna

Fundusz Resource Partners podpisał umowę inwestycyjną, na mocy której Artgeist Sp. z o.o., jeden z wiodących producentów i dystrybutorów dekoracji ściennych oraz rozwiązań aranżacyjnych w Europie, pozyskał inwestora większościowego w celu realizacji strategii dywersyfikacji produktowej.